رقابت های امروز( جمعه) در شش دور مختلف به مسافت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن ۳+ هندیکاپ کلاس ۵ بود، اسب ایل سون صوفیان عنوان نخست را به خود اختصاص داد و اسب‌های پادشاه مختومقلی و پویان مختومقلی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب اسکای فیس بود؛ اسب ترانه حکیم در جایگاه دوم ایستاد و اسب فرگل به عنوان سومی این دور بسنده کرد.

اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden در دور سوم رقابت کردند که نتیجه آن قهرمانی اسب توکانو بود و در پی او اسب‌های دلنوا و کلونیا به ترتیب عناوین دوم و سوم را  از آن خود کردند.

پتیورز، بن ریوجانی‌رو و ریوآچا در دور چهارم روز دوم هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس حائز عناوین برتر گروه اسب‌های تروبرد۳+ هندیکاپ کلاس ۲ شدند.

دور پنجم مسابقه مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ هندیکاپ کلاس ۱ بود که در انتهای این دور، اسب اوسین بولت زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب‌های مامبو و  پیربابا نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور ششم شاهد رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ بودند که با قهرمانی اسب آدرینا ۲ به پایان رسید، اسب مجیک لایتینگ دوم شد و اسب سزار به عنوان سومی آخرین دور این مسابقات اکتفا کرد.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۳۶۳میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.