در این مسابقات ۶۱ راس اسب در دورهای ششگانه به مسافت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر رقابت کردند و در دور نخست در میان اسب‌های ترکمن دوساله کلاس Maiden اسب بایداق کهری عنوان نخست را از آن خود کرد و در پی او اسب‌های گلین و رضوان‌خان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

رقابت اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden در دور دوم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب پرنس‌آلپ بود، اسب آپاچی دوم شد و عنوان سومی این دور به اسب یلدرم رسید.

اسب امیرخان ۲ قهرمان دور سوم رقابت‌های روز نخست هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در بین اسب های ترروبرد دوساله کلاس Maiden بود و پس از اسب قهرمان ، اسب‌های سرخ دل و کرایسلر در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم این مسابقات شاهد رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ بودند که با قهرمانی اسب سردش به پایان رسید، مقام دوم این دور را اسب سالسا کسب کرد و در جایگاه سوم نیز اسب پرنسس لاکی قرار گرفت.

اسب‌های ردوینز، دیبالا و آسناخانم به ترتیب عناوین اول تا سوم دور پنجم این مسابقات در گروه اسب های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ را کسب کردند و در دور ششم این مسابقات در گروه اسب های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ هم اسب‌های وروجک گمیشان، کادنزا و آی‌نور مهرانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان مسابقات امروز اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس یه مدت ۲۲ هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.