به گزارش خبرنگار ایرنا، در این هفته از مسابقات 55 راس اسب در شش دور مختلف به مسافت های 1000 و 1200 متر رقابت کردند و در دور اول، اسب های دو ساله های ترکمن برنده باهم به رقابت پرداختند که اسب آرکا توانست در یک نمایش زیبا با پیشی گرفتن از اسب های دیگر خط پایان را رد کند و به مقام نخست برسد و پس از او اسب های تکین 2 و گل یارجاهد به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور دوم این هفته مختص اسب های دوخون 2 ساله کلاس maiden بود که در نهایت بتو 2 سریعتر از دیگر رقبا به خط پایان رسید و اسب های نیو دنسر و کامیاب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
اسب های تروبرد بیش از سه سال هندیکاپ کلاس 2 در دور سوم حاضر شدند که در یک رقابت نزدیک ریوکنزو مقام اول را به نام خود کرد و اسب های ارس و طلادار نیز به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
در دور چهارم نوبت به رقابت اسب های دو ساله دوخون کلاس maiden رسید که در پایان ریوکومو اسب اول این میدان نام گرفت و اسب های په په و لوکاس 2 به مقام های دوم و سوم رسیدند.
3 ساله های تروبرد هندیکاپ کلاس 3 در پنجمین دور باهم به کورس پرداختند که در انتها گلدن استیت سریعتر از دیگر اسب های حاضر در این دور از خط پایان گذشت و به عنوان اسب برتر این میدان شناخته شد و اسب های ریگان و مستردن رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
تماشاگران درششمین دور هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس شاهد رقابت سه ساله های دوخون maiden بودند که در پایان مونامو خود سریعتر به خط پایان رساند و به مقام اول دست یافت و سپس اسب های سالار بازرگان و فلای به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در پایان این مسابقات مبلغ 860 میلیون ریال به عنوان جایزه به مالکان اسب های برتر تعلق گرفت.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.