به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات این هفته در مسافت یک هزار متر برگزار شد و در کورس نخست میان اسب های ترکمن سه تا نه ساله 0 تا 4 امتیاز آغاز گردید و اسب شاهو به مقام اول رسید و اسب های قره بیک و نیتروژن بارانی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
دور دوم به رقابت اسب های دوخون دو ساله مبتدی و نبرده اختصاص داشت که در پایان اسب لادی ماری به مقام اول این دور رسید و اسب های آنیماتو و بالریانقاق به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور سوم اسب های دوخون 3 و 4 سال دارای 8 تا 14 امتیاز به میدان آمدند که اسب ابرو توانست اسب های دیگر را پشت سر بگذارد و مقام اول را به خود اختصاص دهد و اسب های گل بوته و مانلی هم به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
رقابت اسب های تروبرد داخلی با دو سال سن ، مبتدی و نبرده در دور چهارم از هفته ششم کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد که در پایان این کورس، اسب بای بای گزل اول شد و اسب های هج آس و آینام دوم و سوم شدند.
اسب بای بای قهرمان کورس پنجم این رقابت ها در میان اسب های دوخون 3 تا 5 ساله هندی کاپ شد و در پی او اسب های هیدروژن و عالم ناب به ترتیب دوم و سوم شدند.
آخرین دور از هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس نیز بین اسب های دوخون سه تا چهار ساله دارای 24 تا 34 امتیاز برگزار شد که در آن اسب الیف ناز مقام اول را از آن خود کرد و اسب های رونین سروین و شه راد به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 820 میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.