به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در مسافت های 1000 و 1200 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز بود مقام قهرمانی از آن اسب تای سوران شد و اسب های آسیکس و دمبرمز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
در کورس دوم اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز رقابت کردند که در پایان اسب آریس گلد زودتر از خط پایان گذشت، اسب گل نسیم دوم شد و اسب آی گل نیز به مقام سومی بسنده کرد.
رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 34 امتیاز در کورس سوم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب آل ویوا بود و اسب های آرشا و طاها هورس هم به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
دور چهارم هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس به رقابت اسب های دوخون سه تا پنج ساله هندیکاپ اختصاص داشت که در آن مقام قهرمانی به اسب ویمتو رسید و اسب های آلچی بای و بای بای هم به عناوین دوم و سومی بسنده کردند.
اسب گلی قهرمان دور پنجم این هفته از رقابت های در میان اسب های تروبرد سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز بود و در پی او اسب های رای هارد و تایم هج به مقام های دوم و سوم رسیدند.
در آخرین دور این هفته از رقابت ها نیز در میان اسب های دوخون سه تا پنج ساله صفر تا شش امتیاز ، اسب شوقی به مقام قهرمانی رسید و اسب های داکسی و آی سیس نیز دوم و سوم شدند.
در پایان این رقابت ها مبلغ 841 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.