به گزارش ایرنا، در این هفته از مسابقات 49 راس اسب در 6 دور مختلف به مسافت 1000متر رقابت کردند و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن سه و چهار ساله هندیکاپ بود اسب قوش قانت به مقام اول رسید و اسب های آرچین حبیب ایشان و آتایار دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله دارای 8 امتیاز در دور دوم برگزار شد و اسب مبارک زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های نفس جهان و مشکل نیز به مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
اسب رپتور برنده دور سوم مسابقات در میان اسب های دوخون سه ساله نبرده شد و در پی او اسب های گان وست و آتنا گل نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
دورچهارم هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس مخصوص اسب های تروبرد داخلی سه و چهار ساله 16 تا 22 امتیاز بود که در آن اسب های برن توران ، نجیب خان و سریک به ترتیب اول تا سوم شدند و در کورس پنجم در میان اسب های تروبرد سه و چهار ساله صفر تا 6 امتیاز نیز اسب های گلی، پیت بول و تاوانتیا به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.
آخرین دور این هفته از مسابقات در میان اسب های دوخون سه و چهار ساله هندیکاپ برگزار شدو در پایان اسب آذامر به مقام قهرمانی رسید و اسب های عالم ناب و ریحانه نیز دوم و سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 728 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.