در این روز ۵۵ راس اسب در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ متر در ۶ دور مختلف رقابت کردند که در دور اول و در گروه اسب‌های ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ اسب پویان مختومقلی عنوان اول و اسب‌های سیاوش یوسفی و پادشاه مختومقلی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

رقابت اسب‌های دوخون دوساله برنده در دور دوم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب سوشا بود، آپاچی دوم شد و اسب تکنو هم به عنوان سومی این دور بسنده کرد.

در انتهای رقابت دور سوم این روز، اسب‌های آوات، شین تیا و یلدا ناز به عنوان برندگان گروه اسب های دوخون دوساله کلاس Mainen معرفی شدند و در دور چهارم که مخصوص اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ بود، اسب شایان هج زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب‌های سانچی و بیگ رد دوم و سوم شدند.

دوستداران ورزش سوارکاری در دور پنجم شاهد رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال کلاس ۱ بودند که نتیجه آن قهرمانی اسب بن ریو جانی رو بود و در پی او اسب های بای بای چلنج و گلدن استیت دوم و سوم شدند.

 اسب‌های دوخون ۳+ سال کلاس ۴ در آخرین دور مسابقات امروز رقابت کردند که در انتها اسب‌های نیودنسر، من بولت و آی نور مهرانی به عنوان برندگان این دور معرفی شدند.

در پایان مسابقات روز دوم هفته پنجم  اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، مبلغ یک میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.