سرهنگ محمود علی‌فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان، تشدید فعالیت نیروی انتظامی به منظور برخورد قاطع با سارقان در قالب طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در چند مرحله به اجرا درآمد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها ماموران انتظامی گنبدکاووس موفق شدند در ۱۵ روز گذشته ۵۳ سارق را دستگیر کنند که تعدادی از آنان دارای سوابق کیفری هستند و در تحقیقات تخصصی پلیس، متهمان در مجموع به ۱۸۸ فقره انواع سرقت خرد از جمله سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه‌کاره، موتورسیکلت، دوچرخه و احشام اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده تعدادی لوازم سرقتی را کشف و به مال‌باختگان تحویل دادند و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ علی‌فر از شهروندان خواست با رعایت نکات بسیار ساده و قابل اجرا علاوه بر جلوگیری از بروز سرقت، در دستگیری سارقان نیز کمک‌یار پلیس باشند.

وی گفت: هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک و فعالیت افراد مجرم را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.