رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات شهرستان آبیک گفت: در سال 97 آمار نزاع‌های دسته جمعی در بخش بشاریات صفر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد گشتاسبی در دیدار معصومه شیشه‌گرها بخشدار بخش بشاریات، فرمانده انتظامی بخش بشاریات و قاسمی رئیس شورای بخش بشاریات شهرستان آبیک اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته کاهش پرونده ورودی به حوزه قضایی بخش بشاریات داشته‌ایم.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز، سرقت در بخش بشاریات شامل 32 روستا و شهر خاکعلی صفر بوده است.

رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات شهرستان آبیک با اشاره به کاهش وقوع جرایم خشن در این بخش ادامه داد: در سال 97 آمار نزاع‌های دسته جمعی در بخش بشاریات صفر بوده است.

پلمب چاه‌های غیرمجاز بدون تنش

گشتاسبی اضافه کرد: کاهش جرایم خشن در بخش بشاریات با تدابیر لازم و صدور دستورات لازم در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و همچنین گشت‌های مضاعف نیروی انتظامی بخش بشاریات تحقق یافته است.

وی با ذکر اینکه پلمب شدن چاه‌های غیرمجاز بخش بشاریات بدون تنش صورت گرفته، خاطرنشان کرد: با دستور و تدبیر رئیس کل دادگستری استان قزوین و دادستان کل استان، تمام چاه‌های غیرمجازی که در بخش بشاریات اعلام شده بود و در جریان بودیم، پلمب شده و چاه غیرمجازی فعال نیست.

این مسئول قضایی تصریح کرد: توهین و تهدید، تصرف عدوانی و ایراد ضرب و جرح عمدی بیشترین پرونده‌های قضایی بخش بشاریات را تشکیل می‌دهند.

رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات شهرستان آبیک در خصوص وضعیت طلاق هم در این بخش یادآور شد: این پدیده شوم در نقاط روستایی نسبت به نقاط شهری تقریبا کمتر است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.