به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ بهرام منصوری روز یکشنبه به جزئیات این خبر اشاره کرد و افزود: در پی وقوع سرقت خودرو سواری پراید، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران آگاهی با تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی یکی از اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ منصوری اظهار داشت: پس از دستگیری، متهم جهت تحقیقات به اداره آگاهی منتقل و در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس، به سرقت خودروی پراید با همدستی 2 سارق دیگر اعتراف کرد.
وی ادامه داد: با دستگیری 2 همدست سارق، متهمان در بازجوئی های پلیسی ابتدا منکر سرقت بودند اما پس از مواجه با شواهد و قرائن، به ارتکاب سرقت پراید اعتراف و با راهنمایی آنان خودرو کشف و تحویل مالباخته شد.
فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اینکه سارقان از هر فرصتی برای انجام عمل مجرمانه خود استفاده می کنند، به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن سوییچ بر روی خودرو و یا باز گذاشتن درب ها و پایین ماندن شیشه‌ها و همچنین پارک خودرو در محیط‌ های خلوت و تاریک و یا یک مکان بهمدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند اکیدا خودداری و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل فرمان و پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.