سرهنگ علی اکبر کیانی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: همچنین در این مدت دستگیری مجرمین جرایم مختلف نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد افزایش داشته است.
وی اظهار داشت: طی مدت یاد شده بیش از 1.2 تن انواع مواد مخدر در این شهرستان کسف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 27 درصد افزایش داشت.
وی با اشاره به تصادفات درون و برون شهری نیز گفت: تلفات ناشی از این تصادفات در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد کاهش داشت.
سرهنگ کیانی از افزایش 150 درصدی جرایم فضای مجازی در تربت حیدریه طی سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: محور بیشتر این جرایم مسائل مالی و کلاهبرداری است.
وی همچنین ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این شهرستان طی سالجاری را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشتر کالاهای قاچاق کشف شده، البسه و میوه می باشد.
وی با اشاره به اقدام های پیشگیرانه نیروی انتظامی اظهار داشت: با اجرای 12 طرح امنیت محله محور از ابتدای امسال، ضمن پاکسازی مناطق آلوده از معتادان متجاهر، کشف سرقت ها نیز 57 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی تربت حیدریه افزود: طرح امنیت محله محور یا نگهبان محله از 15 اسفند به مدت یک ماه با همکاری پلیس و 65 پلیس افتخاری و نگهبانان محله اجرا می شود.
وی از شهروندان خواست در تعطیلات نوروزی و سفر، از ایمن سازی منازل خود اطمینان حاصل کنند و در مراسم چهارشنبه آخر سال نیز مراقب رفتارهای خطرآفرین فرزندان خود باشند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7079/6121 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.