سردار علی اکبر جاویدان روز سه شنبه در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی سرپل ذهاب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین نظم و امنیت و آسایش مردم رسالت عظیمی است که بردوش نیروی انتظامی قراردارد.

وی اظهار داشت: امنیت یک محصول جمعی است که ناجا در این راه محوریت را برعهده دارد ولی تمام دستگاهها و اقشار مختلف مردم در تولید و حفظ نظم و امنیت جامعه نقش دارند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: میزبانی زوار اباعبدالله الحسین (ع) در حماسه عظیم اربعین حسینی توفیقی بود که نصیب مردم استان به ویژه شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین شد.
سردار جاویدان اضافه کرد: مسئولان مختلف باتلاش و مدیریت جهادی و انقلابی بسترهای لازم را برای میزبانی شایسته از زوار عتبات عالیات فراهم کردند که قابل قدردانی است.
وی اظهار داشت: باتوجه به محدودیت ساعت تردد زوار از مرز خسروی به علت موضوعات امنیتی کشور عراق، در مجموع بیش از ۱۵۰هزار تن از زائران برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از مرز خسروی خارج کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: مرز خسروی ظرفیت و استحقاق عبور یک میلیون زائر را دارد و این موضوع امسال به خوبی اثبات شد از این رو مسئولان در این ایام با برنامه ریزی مناسب برای ارتقای زیرساخت های موجود در این مرز قدیمی تلاش کنند که در سال آینده شاهد عبور زوار بیشتری از مرز خسروی باشیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.