سرهنگ هوشنگ مبارکی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از جمعی از خبرنگاران شهرستان جوانرودب ه مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی با گرامیداشت روز خبرنگار افزود: تامین احساس امنیت در جامعه نقطه مشترک نیروی انتظامی و رسانه است که خبرنگاران می‌توانند با ارائه اطلاعات صحیح در راستای تامین سلامت روانی جامعه نقش اثرگذاری داشته باشند.
وی با بیان این که نیروی انتظامی و اصحاب رسانه ۲ مولفه در ایجاد امنیت هستند، اظهار داشت: امنیت روانی مهمترین مولفه ای است که امروز جامعه گرفتار آن است که باید خبرنگاران اخبار و اطلاعات درست را به موقع به مردم اطلاع رسانی کنند. 
فرمانده انتظامی جوانرود خاطرنشان کرد: بیان صحیح مطالب می‌تواند تاثیر مهمی در پیشگیری و بروز تخلفات داشته باشد لذا از اصحاب رسانه تقاضا داریم در این زمینه پلیس را یاری نمایند.
سرهنگ مبارکی بابیان این که جامعه خبری به نوعی همکار با پلیس است، یادآور شد: عملکرد نیروی انتظامی موجب برقراری نظم و امنیت می شود و اصحاب رسانه نیز با همراهی و همکاری خود زمینه افزایش احساس امنیت و تعامل مردم با پلیس را فراهم می کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

۱۷ مرداد ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان، به همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسیدند.  

 شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بهانه ای شد تا شورای فرهنگ عمومی کشور ۱۷ مرداد را به نام «روز خبرنگار» نامگذاری کند.

۷۴۵۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.