به گزارش ایرنا، سردار حسین دقیقی روز یکشنبه در یادواره شهدای صنعت نفت گچساران گفت: شهدا با ریختن خون خود انقلاب اسلامی ایران را در مقابل هر تهدیدی بیمه کردند.
وی افزود: پشتیبانی مردم از ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی را در برابر تعدی استکبار جهانی و عوامل آنها مصون نگه می‌دارد.
وی ادامه داد: دشمنان از قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما واهمه‌ای ندارند بلکه ترس آنها از قدرت ایمان و اراده ملت و تبعیت از ارزش‌های اسلامی است.
سردار دقیقی اظهار داشت: دشمن در صحنه‌های مستقیم حریف انقلاب نمی‌شود اما با جنگ نرم به دنبال شکست نظام اسلامی است.
وی گفت: دشمنان قصد دارند با تحریم اقتصادی، انزوای سیاسی، مواد مخدر، مسائل اخلاقی و رسانه، ایران را به بی‌راهه بکشانند.
سردار دقیقی با بیان اینکه ملت ایران با 2 هزارو 400 رسانه بیگانه تهدید می‌شود گفت: با همه این تهدیدها ایران اسلامی توانسته در تمام زمینه‌ها مقاومت کند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دنیا با سرعت در حال پیشروی است افزود: دشمنان نظام و انقلاب با برجسته کردن برخی از مشکلات سعی بر اجرایی کردن اهداف شومشان دارند.
سردار دقیقی گفت: اقتصاد مقاومتی به‌عنوان راهکار مهم غلبه بر مشکلات اقتصادی باید در جامعه تبیین شود و سرلوحه بخش‌های مختلف قرار گیرد.
وی با بیان اینکه گزینه نظامی دشمنان ایران نه روی میز و نه زیر میز قرار دارد گفت: دشمنان نظام و انقلاب به این باور رسیده‌اند که در صورت انجام هر حرکت نظامی از جانب آنها، هر خانه ایرانی پایگاهی نظامی برای مبارزه با دشمن می‌شود.
سردار دقیقی گفت: رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس و غلبه بر تعدی و زیاده خواهی دشمنان، تبعیت از ولایت و رهبری بود و اینک نیز عامل عزت، عظمت و پیروزی ایران اسلامی در مقابله با ترفندهای دشمنان، تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
سردار دقیقی گفت: اقتصاد کشور از 70 سال پیش تاکنون یک اقتصاد دولتی است و این نوع اقتصاد مشکلاتی در جامعه ایجاد می‌کند و تنها راه خلاصی از این شرایط اتکا به توان داخلی کشور و اعتماد به جوانان است.
وی ابراز کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت، اتحاد، همدلی و همنوایی حول محور ولایت فقیه بود.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کارکنان صنعت نفت در سخت‌ترین شرایط و در زیر بمباران‌های هوایی تأسیسات صنعت نفت را با دل و جان حفظ کرده که جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه 240 کشور جرات نزدیک شدن به این منطقه را ندارند گفت: این ترسی که هم اکنون در وجود دشمنان ایران در دنیا افتاده به برکت خون شهداست.
سردار دقیقی تصریح کرد: ملت ایران همواره قدردان شهدا بوده و ادامه‌دهنده راه آنها هستند.
صنعت نفت گچساران 31 شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرد.
تعداد شهدای کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس یکهزار و 880 نفر است.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: موسوی
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.