به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرزاق عفری در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 اشاره کرد و افزود: 13 آبان متعلق به آحاد ملت است و فضای سیاسی امسال برای سردادن شعار مرگ برآمریکا و افشاگری اقدامهای استکبار جهانی مناسب است.
وی گفت:تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران به دست ماموران شاه، از مهمترین وقایع ضد استکباری 13 آبان در تقویم انقلاب اسلامی است.
عفری افزود: مردم با حضور پر شور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر به دنیا نشان می دهند با سیاست های استکباری مخالف هستند و مقابل آن می ایستند.
وی اظهار کرد: جمعی از دانشجویان انقلاب پیرو خط امام با هدایت و راهنمایی تعدادی از روحانیون این لانه جاسوسی را فتح کردند.
حجت الاسلام عفری گفت: حرکت ارزشمند دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در مبارزه با شیطان بزرگ به عنوان انقلاب دوم و بلکه والاتر از آن از سوی امام (ره) نامگذاری شد.
وی گفت: خوشبختانه ما شاهد یک حرکت همگانی از تمام اقشار مختلف مردم درمرزچذابه ومسیرجاده ترانزیتی در خدمت به زائران اربعین حسینی هستیم.
امام جمعه موقت شوش با بیان اینکه اقشار مختلف مردم این شهرستان در خدمت زائران امام حسین (ع) هستند گفت: مردم در شوش مکان‌هایی را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آماده کرده اند حتی افرادی منازل شخصی خود را در تمام مدت اربعین در اختیار زائران قرار داده و با افتخار به پذیرایی و سقایی زائران می‌پردازند.
حجت الاسلام عفری بر ضرورت همراهی و همدلی مردم و مسئولان برای استقبال و پذیرایی از زوار سیدالشهداء، تاکید کرد.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.