حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: این بار نیز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا اتحاد خود را در مقابل جبهه‌ استکبار به نمایش خواهند گذاشت.
وی اضافه کرد: 13 آبان روزی بزرگ در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که سه واقعه مهم در آن رخ داده و همه آنها نشان دهنده خوی استکباری رژیم شاه و ایادی آمریکا در منطقه است.
وی اظهار کرد: آمریکا و ایادی آن در منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در راستای مقابله با تداوم انقلاب و صدور آن به دنیا ایستاده و در این راستا تکاپوی زیادی داشته اند، ولی ملت ایران همواره با وحدت به پیروزی دست یافته و نقشه های آنان را نقش برآب کرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از بهترین راه های مقابله با سیاست های غرب، نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه و اتحاد و همدلی است که باید در این راستا همه عزم خود را جزم کنیم.
امام جمعه شوط همچنین با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در پیاده روی اربعین گفت: این حضور میلیونی پیام های زیادی دارد که یکی از مهمترین آنها اتحاد و یکپارچگی دنیای اسلام است.
به گزارش ایرنا، 13 آبان یادآور چندین واقعه مهم شامل تبعید امام راحل به ترکیه در سال 1343، راهپیمایی اعتراضی دانش آموزان در سال 1357 و زمان رژیم پهلوی و شهادت تعداد زیادی از آنها توسط دژخیمان رژیم ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام است.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.