به گزارش ایرنا، بساطعلی نوری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز قدس افزود: نامگذاری این روز توسط امام (ره) نشان از تدبیر، شجاعت و دوراندیشی آن پیر فرزانه دارد و امام با این نامگذاری موجبات عزت اسلام و مسلمانان و ذلت استکبار را فراهم کرد.
وی ادامه داد: نکوداشت روز جهانی قدس و اتخاذ تدبیر شایسته برای اجرای هرچه باشکوه راه پیمایی در این روز و محکوم کردن اقدام ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس وظیفه شرعی مسلمانان است.
معاون فرماندار روانسر با محکوم کردن جنایت های اخیر تروریستی تهران اظهار داشت: یکی از مقاصد دشمن برای اینگونه اقدام های تروریستی مشغول کردن مردم به امور داخلی و از بین بردن وحدت ملت ایران است و اینکه مساله همدردی با ملت های مظلوم و ستمدیده ای مانند فلسطین فراموش شود ولی بدانند که موضوع فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد.
نوری یادآور شد‌: روز جهانی قدس روز همبستگی امت های اسلامی است و برای ملت ایران از یک اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان روانسر در سال های گذشته بارها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند و قطع به یقین حضور امسال نیز باشکوه تر و پرصلابت تر از سال های گذشته خواهد بود.
معاون فرماندار روانسر ضمن دعوت از تمامی شهروندان روانسری برای حضور باشکوه و پرتلاطم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفت: تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس مهیا شده است.
وی اضافه کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس روانسر ساعت 10 صبح روز جمعه از مقابل بانک ملت به سمت میدان شهدای این شهر برگزار می شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.