به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گناباد افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) علاوه بر افزایش هوشیاری ملت ما، موجب بصیرت مسلمانان سایر کشورهای اسلامی در مقابله با سیاستهای خصمانه مستکبران شد.
وی گفت: رژیم غاصب صهونیستی از بیش از 60 سال گذشته تاکنون در سایه سکوت مجامع بین المللی و به اصطلاح مدافع حقوق بشر انواع جنایتها و ددمنشی ها را بر علیه مردم فلسطین اعمال کرده است.
وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان و ایادی سرسپرده آنها به شیوه های گوناگون برای به فراموشی سپرده شدن اشغال فلسطین و جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم بی دفاع این کشور تلاش می کنند، راهپیمایی روز جهانی قدس موضوع مظلومیت فلسطینیان را در جهان عینیت داد.
وی از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به عنوان مصداق بارز مظلومیت یاد کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نماد عینی ظلم و ستم در جهان هستند.
فرماندار گناباد هم گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان میراث مهم امام خمینی (ره) موجب عینیت یافتن ظلم ستیزی و استکبار ستیزی به عنوان یک ارزش مهم اسلامی درجهان شد و با افزایش بصیرت مسلمانان جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر قرار گرفت.
محمد علی نبی پور گفت: بدنبال اقدامات تروریستی گروه تکفیری داعش در تهران ، ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر اتحاد و همدلی خود را در مقابله با سیاستهای خصمانه مستکبران و عوامل آنها و رژیم غاصب صهیونیستی نشان می دهند.
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حدفاصل میدان آزادگان تا مصلی نماز جمعه گناباد برگزار می شود.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
7545/2095/012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.