به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید هیبت‌اله عبدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز 100 برنامه راهبردی اقتصاد مقاومتی، عمران شهری، مالی و منابع انسانی در شهر یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این راهبردها در راستای ارتقاء شاخص‌های شهری، توجه به مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر یاسوج آغاز شده و با مشارکت معاونت‌ها، سازمان‌ها و بخش‌های مدیریتی شهرداری یاسوج اجرا می‌شوند.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه دائمی و اشتغال‌زایی از راهبردهای اقتصاد مقاومتی است، افزود: توسعه پارک‌ها و فضای سبز شهری، ساماندهی آبشار یاسوج و توسعه پارک محله‌ها از جمله راهبردهایی است که در حوزه فضای سبز شهری تدوین شده است.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری یاسوج بیان کرد: مشارکت شهروندی، توسعه و تقویت حمل و نقل عمومی، تأمین منابع مالی و درآمدهای پایدار، کمک به ایمنی شهری و توسعه زیرساخت‌های شهری در مناطق حاشیه شهر از دیگر راهبردهایی است که دنبال می‌شود.

عبدی‌زاده عنوان کرد: افزایش رضایت و تکریم ارباب رجوع، بازیافت پسماند، کیفیت‌بخشی به معابر وخیابان‌ها، آسفالت معابر، سهولت آمد و شد شهروندان، بهبود سیما و منظر شهری و ساماندهی سد معبر از دیگر برنامه‌های شهرداری یاسوج است.

وی هویت محلی، شهر الکترونیک، پژوهش و نوآوری وکمک به نشاط اجتماعی در بخش‌های کوتاه مدت و بلند مدت را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در دستور کار شهرداری یاسوج قرار دارد.

شهردار یاسوج از جانباز 60 درصد یاسوجی عیادت کرد

محمدعلی جاوید ظهر امروز با حضور بر بالین «حاج ‌رضا یعقوب‌آزاد»، اظهار داشت: جانبازان سند افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند و ادامه راه آنان همواره باید مورد توجه ما و نسل جوان باشد.

وی با بیان اینکه امروز هرچه داریم از برکت حضور جانبازان است، افزود: ایثارگری از بارزترین خصوصیات و نشانه‌های جانبازان است و این عزیزان شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند.

شهرداریاسوج گفت: تکریم جانبازان تکریم ارزش‌های اسلامی است و همه ما وظیفه داریم از جانبازان دلجویی کرده و از مشکلات و بیماری‌های آنان باخبر شویم.

رضا یعقوب‌آزاد جانباز 60 درصد دوران دفاع مقدس در سال 62 در منطقه مهران‌ پای چپ خود را از دست داد. وی هشت مرتبه قله مرتفع دماوند، سه مرتبه تفتان و بارها قله دنا را فتح کرده است.

انتشار مجموعه اشعار «همهمه‌های بی‌هجا» توسط شاعر جوان کهگیلویه و بویراحمدی

شاعر جوان کهگیلویه و بویراحمدی از انتشار مجموعه اشعار خود با نام «همهمه‌های بی‌هجا» خبر داد.

کاظم خشت‌زر از انتشار و رونمایی از مجموعه اشعار خود با نام "همهمه‌های بی‌هجا" خبر داد و گفت:  این مجموعه شعر در قالب‌های اجتماعی، عاشقانه سروده شده است.

وی با بیان اینکه این مجمموعه شامل 114 شعر در قالب سپید است، اظهار کرد:  بیشتر اشعار با محتوای عاشقانه سروده شده‌اند.

این شاعر جوان دهدشتی  یادآور شد: مجموعه اشعار "همهمه‌های بی‌هجا" توسط انتشارات آناپنا و در 1100 جلد چاپ و توزیع شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613976
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.