سید هیبت اله عبدی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: محور این راهبردها ارتقای شاخص های شهری، توجه به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر یاسوج است.
وی اظهار داشت: اجرای این راهبردها با مشارکت معاونت ها، سازمان ها و بخش های مدیریتی شهرداری یاسوج انجام می شود.
معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری یاسوج گفت: اجرایی طرح های عمرانی در زمینه نمایشگاهی و اشتغال زایی از راهبردهای اقتصاد مقاومتی است.
وی بیان کرد: توسعه پارک ها و فضای سبز شهری، ساماندهی آبشار یاسوج و توسعه پارک محله ها از جمله راهبردهایی است که در حوزه فضای سبز شهری تدوین شده است.
عبدی زاده گفت: مشارکت شهروندی، توسعه و تقویت حمل و نقل عمومی تامین منابع مالی و درآمدهای پایدار، کمک به ایمنی شهری و توسعه زیرساخت های شهری در مناطق حاشیه شهر از دیگر اولویت های تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرداری یاسوج است.
وی تصریح کرد: افزایش رضایت و تکریم ارباب رجوع، بازیافت پسماند، کیفیت بخشی به معابر و خیابانها، آسفالت معابر، سهولت آمد و شد شهروندان، کمک به سیما و منظر شهری و ساماندهی سد معبر از محورهای دیگر این راهبرد است.
وی تصریح کرد: هویت محلی، شهر الکترونیک، پژوهش و نوآوری و کمک به نشاط اجتماعی در بخش های کوتاه مدت و بلند مدت از راهبردهای شهری یاسوج قرار گرفته شد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.