رزمایش کمک های مومنانه

سرهنگ حمزه محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: از زمان آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون یکهزارو ۳۴۰ بسته مواد غذای در راستای کمک مومنانه در این شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این کمک ها ادامه دارد اظهارداشت: پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از پنج هزار بسته موادغذایی بین نیازمندان توزیع شود.

معدوم سازی ۱۱۳ کیلوگرم لاشه مرغ

علی اکبر حسینی رئیس دامپزشکی کهگیلویه گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت در ماه مبارک رمضان ۱۱۳ کیلوگرم لاشه مرغ غیز بهداشتی و غیر قابل مصرف در شهرستان شناسایی و با دستور مقام قضایی معدوم شد.

وی بیان کرد: نیاز است شهروندان مرغ و گوشت مورد نیاز خود را از اماکن تحت نظر دامپزشکی تهیه و به تاریخ تولید و انقضا نیز دقت کنند.

بهبود ۲ بیمار کرونایی در دهدشت

کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با تلاش بی وقفه و شبانه روزی توانستند ۲ بیمار که به ویروس کرونا مبتلا شدند را به شرایط مساعد رسانده و این بیماران پس از بهبودی ترخیص شدند.

 یکی از این بیماران آن ۷۰ سال سن  و دیگری جانباز شیمیایی بوده است.

به گفته فرزند یکی از بیماران، این بیمار چند روز پس از شرکت در یک مراسم تشییع جنازه با درد قفسه سینه  به پزشک قلب مراجعه کرد و با توجه اینکه ناراحتی قلبی و سابقه انژیو گرافی داشت بستری شد.

وی افزود: پس از گرفتن عکس و آزمایش و ارجاع به متخصص عفونی  تست کرونا آن مثبت اعلام شد.

 این دوبیمار در بخش داخلی و کویید یک بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بستری بودند که پس از پایان مراحل درمان مرخص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.