به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعدازظهر دوشنبه بار دیگر بر فاصله‌گذاری هوشمند تأکید کرد و گفت: هم‌زمان با بازگشایی بسیاری از مشاغل و افزایش مراکز نمونه‌گیری و تقویت توان بهداشتی درمانی دانشگاه، شناسایی موارد جدید ابتلاء به کووید ۱۹ در روزهای اخیر افزایشی بوده است لذا تأکید می‌کنیم که مردم مراقبت‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند را بیشتر رعایت کنند.

وی در رابطه با تازه‌ترین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان خوزستان، بیان کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۳۰ ابتلای جدید به کووید ۱۹ شناسایی شد که این تعداد در مقایسه با هفته‌های اخیر یک هشدار جدی است و به این ترتیب شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان به دو هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در ادامه گفت: موارد جدید به تفکیک؛ اهواز ۵۹ مورد، دزفول ۱۴ مورد، شوشتر ۱۱ مورد، هویزه ۷ مورد، شهرستان‌های دشت آزادگان و رامهرمز ۶ مورد، خرمشهر ۵ مورد، شهرستان‌های باوی، کارون و باغملک هر کدام ۴ مورد، شهرستان‌های اندیمشک، ایذه و مسجدسلیمان هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های بهبهان، شوش، رامشیر و آبادان هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور خبر داد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ فوت کرده‌اند تا به این ترتیب تعداد جان‌باختگان این بیماری در استان به ۱۹۷ مورد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۲ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان هستند، بیان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان یک هزار و ۸۰۸ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.