به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعدازظهر یکشنبه در رابطه با تازه‌ترین آمار مبتلایان کووید ۱۹ در استان خوزستان، بیان داشت: طبق آمارهای قطعی صورت گرفته در شبانه‌روز گذشته، ۵۸ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی و ثبت شده است تا به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به یک هزار و ۶۰۶ مورد افزایش یافته است.

وی افزود: این موارد ۵۸ مورد جدید به تفکیک؛ اهواز ۳۲ مورد، دشت آزادگان ۵ مورد، هویزه و کارون هر کدام ۴ مورد، خرمشهر و رامشیر هر کدام ۳ مورد، حمیدیه ۲ مورد و شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر، بهبهان، باوی و باغملک هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز به فوت ۶ نفر از مبتلایان این بیماری در ۲۴ ساعت گذشته استان خبر داد و گفت: با احتساب این موارد تاکنون ۱۵۹ نفر از مبتلایان کووید ۱۹ در استان خوزستان جان خود را از دست دادند.

احسان پور تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: با تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان تاکنون یک هزار و ۲۳۳ نفر از بیماران پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی در پایان گفت: نمونه‌های نیمی از موارد تشخیص داده شده، از مراکز جامع سلامت اهواز به دو آزمایشگاه فعال ارسال شده است و افزایش فعالیت این مراکز به تشخیص بیشتر بیماری منجر شده است و این امر می‌تواند به برنامه‌ریزی بهتر کمک کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.