به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در آیین بهره برداری از این واحد درمانی گفت: این واحد اورژانس در کمتر از 2.5 سال و در زیربنای سه هزار متر مربع احداث شده و شامل 89 تخت فعال است که چهار تخت آن به سرم تراپی و بقیه به تخت های تحت نظر اختصاص یافته است.
دکتر قدرت اخوان اکبری بیان کرد: در این واحد اورژانس، به همه بیماران عفونی، قلب و عروق، مسمومیت و نیز بیماران داخلی در همه گرایش ها خدمات درمانی ارائه شده و بیماران اورژانسی پذیرش شده به شکل بستری و تحت نظر مورد درمان قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: این واحد اورژانس شامل واحدهای پاراکلینیک، آزمایشگاه، رادیولوژی و سی.تی اسکن بوده و به صورت شبانه روزی در خدمت مردم استان خواهد بود.
اخوان اکبری با اشاره به صرف بیش از 140 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی مرکز اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل افزود: 25 میلیارد ریال از این مبلغ برای تجهیز و 115 میلیارد ریال نیز برای ساخت آن هزینه شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل همچنین با اشاره نیاز استان به احداث چنین مرکزی و سرعت احداث این مرکز اورژانس گفت: تراکم مراجعه ای که بخش های اورژانس استان وجود داشت، با راه اندازی این مرکز رفع شد.
1905/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.