به گزارش ایرنا ایرج حریرچی پنجشنبه ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی بیمارستان طالقانی آبادان از نزدیک  مسایل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.  

وی گفت:قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان نیاز به مشارکت همگانی دارد و مردم باید علاوه بر رعایت اصول بهداشتی و امتناع از تردد غیر ضروری همچنان باید در خانه بمانند.

حریرچی افزود:اصناف کم خطر نیز باید با رعایت پروتکل‌های تعریف شده از سوی وزارت بهداشت فعالیت کنند.

در این بازدید علاوه بر شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، معاونان درمان و بهداشت این دانشکده، مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند حضور داشتند.

بیمارستان طالقانی آبادان محل بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان می باشد. 

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور که صبح پنجشنبه در سفری یک روزه وارد خوزستان شده، از بیمارستان رازی اهواز و مرکز بهداشت غرب اهواز دیدن کرد. وی پس از بررسی روند اقدام انجام شده در مقابله با بیماری کرونا در اهواز، برای بررسی وضعیت این بیماری عازم آبادان شد. بیماران مبتلا به ویروس کرونا در آبادان، در بیمارستان طالقانی این شهر بستری هستند.

ویروس کرونا موسوم به " کووید ۱۹" اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر ۹۸) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.