محمدرضا نیکبخت روز پنجشنبه که برای آگاهی از چگونگی شیوع ویروس کرونا در پلدختر حضور یافت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، وضعیت کووید ۱۹ در این شهرستان را سبز بیان کرد و گفت: خوشبختانه به دلیل فرهنگ خوب مردم  و رعایت پروتکل های بهداشتی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان بسیار پایین است.

وی به ابتلا برخی از کادر درمان شبکه بهداشت پلدختر به ویروس کرونا  اشاره کرد و افزود: این اتفاق تنها ممکن است به علت بی احتیاطی یک نفر رخ داده بنابراین مجموعه کادر درمان و همچنین مردم باید در جهت حفظ سلامت خود در این شرایط مراقب باشند و  توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

نیکبخت یادآور شد: در جلسه ای که با حضور مسوولان در شهرستان پلدختر تشکیل شد در بخش های  MRI ، NICU و ICU در بیمارستان امام خمینی این شهرستان اقدام های از جمله راه اندازی ۱۱ تخت صورت گرفته است.

وی افزود: مقرر شده روزی یک پزشک متخصص با اعلام رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر در بخش معمولان حضور پیدا کند که پرداخت حق الزحمه آنها را نیز این دانشگاه تقبل کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اضافه کاری و مطالبات پرسنل به تعویق افتاده بود که مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان در این راستا پرداخت شده و  روند پرداخت ادامه خواهد داشت.

نیکبخت افزود: قرار شد چارت یک مرکز بهداشتی درمانی درمنطقه زیودار اجرا شود و به طور کامل در اختیار مردم قرار گیرد که این موضوع با همکاری نماینده مردم در مجلس و دانشگاه پیگیری می شود تا در آینده به صورت بستر درمانی از آن قسمت استفاده شود.

وی یادآور شد: همچنین کمبودهایی مانند کمبود وسایل نقیله و خودرویی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر در این جلسه مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.