رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند توسعه روستاهای استان در دست تدوین است و پوشش ده‌ها روستای استان عملیاتی شده است .

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد حسن نوروزی بعد از ظهر یکشنبه، 20 مرداد ماه در نشست با خبرنگاران، افزود: برای ۴۵۵ روستا تا پایان سال جاری برنامه توسعه ای تدوین خواهد شد و خروجی محوری در این بخش نیز مورد تاکید است .

وی با اشاره به عملیاتی سازی کمک های فنی و اعتباری در استان، اظهارکرد: برای تسهیلات پرداختی به جامعه هدف، بخشودگی ها  محور فعالیت قرار گرفت و سیستم بانکی و دستگاه ها برای تحقق اهداف هماهنگ شدند .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری و ارتقای اشتغال زایی با محوریت بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید ظرفیت سازی در این بخش به شکل مطلوبی عملیاتی شود .

نوروزی با اشاره به مدیریت اعتبارات هزینه ای استان تصریح کرد: بازنشستگانی که تا پایان سال ۹۶ بازنشست شدند، در سال ۹۷ مطالبات مانده مرخصی خود را دریافت کردند .

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز مطالبات مرخصی بازنشستگان سال ۹۷ ، با تخصیص ۱۰۰ درصدی عملیاتی و ۳۵ درصد نقدینگی آن محقق شده است .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری جشنواره شهید رجایی طی هفته دولت خبر داد و بیان کرد: ۷۶ دستگاه، اداره، بانک و شرکت در سطح استان در شاخص های عمومی و تخصصی ارزیابی شده و از دستگاه های برتر طی هفته دولت تقدیر می شود .

نوروزی با بیان اینکه باید بر اساس برنامه و استفاده از ظرفیت های توسعه ای کشور گام برداریم، عنوان کرد: باید ظرفیت های ایجاد شده برای دستگاه ها در سطح کشوری به عنوان یک مطالبه توسط مدیران استانی دستگاه ها پیگیری شود .

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه به عنوان راهبر توسعه کشور و در سطح استانی سازمان مدیریت با این ظرفیت شناخته می شود، تاکید کرد: قرار گیری در مسیر توسعه، کار تیمی هماهنگ را طلب می کند و باید بخش های مختلف برای تحقق اهداف به همدیگر کمک کنند .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: برنامه نویسی قوی برای دستیابی به توسعه، همکاری همه جانبه را طلب می کند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.