احمد حمزه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از مجموعه برق استان کرمان، افزود: خاموشی های مکرر برق و بدون اطلاع رسانی و برنامه ریزی سبب نارضایتی مردم هفت شهرستان جنوب استان کرمان با جمعیت یک میلیون نفر شده بود از این رو پیگر رفع این مشکل شدیم.
وی به دیدار خود با مدیران برق شمال و جنوب، مدیرعامل برق منطقه ای و مدیران آب استان کرمان در مرکز استان اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر گردید خاموشی های برق در این منطقه به حداقل برسد.
حمزه اظهار داشت: گرمای طاقت فرسا در جنوب کرمان سبب نارضایتی مردم شده بود که این مهم با پیگیری های مستمر برطرف شد.
نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر هر مشترک بین 10 تا 15 درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشد دیگر با خاموشی مواجه نخواهیم بود از این رو مردم با مشارکت در این زمینه از خاموشی ها جلوگیری کنند.
وی به فعالیت های دولت در خصوص رفع مشکل خاموشی برق اشاره کرد و گفت: دولت این بار خودش پیشقدم شد و صرفه جویی را از زیرمجموعه‌های خود آغاز کرد و تمامی دستگاه های دولتی موظف به صرفه جویی در مصرف برق و آب شدند.
حمزه افزود: یکی از تدابیر دولت عقلانیت در زمینه کاهش مصرف برق، تغییر ساعت کار اداری به 6:30 تا 13:30 است که تاثیر زیادی در زمینه مصرف برق داشته است.
وی به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب شعار اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی فرهنگ صحیح صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع کشور است از این رو مردم باید در زمینه مصرف برق و آب توجه بیشتری داشته باشند.
جنوب کرمان با جمعیت یک میلیون نفر از هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان یک سوم استان کرمان را تشکیل می دهد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.