فریدون خودنیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این صرفه جویی در زمان پیک مصرف طی ساعات 11 تا 15 ثبت شده است.
وی اظهار داشت: در مجموع مصرف برق استان نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش یافته که این رقم در ماه قبل حدود 12 درصد بود.
وی تصریح کرد: با توجه به تاثیر ساعات کاری در کاهش مصرف دستگاههای اداری، این روند تا زمان دسترسی به شرایط پایدار ادامه می یابد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در خصوص برخی ناهماهنگی ها در ساعات خاموشی اعلام شده گفت: سهمیه خاموشی استان 60 مگاوات است که در برخی روزها به دلیل گرمای بیش از حد هوا و خرابی برخی نیروگاهها به 180 مگاوات افزایش می یافت.
خودنیا تصریح کرد: در این شرایط، خاموشی ها طبق برنامه اعلام شده تحقق نیافت اما با توجه به ادامه طرح و آگاهی به زمان تقریبی مصرف ها در هر منطقه، ساعات خاموشی روز به روز دقیق تر اعمال می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: مردم استان می توانند برای آگاهی از ساعت خاموشی، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به آدرس WWW.LEDC.IR، زمان تقریبی را از قسمت مدیریت اضطراری بار در صفحه اصلی سایت، مشاهده کنند.
خودنیا اضافه کرد: با توجه به افزایش گرما و استفاده بیش از وسایل سرمایشی، میزان مصرف برق در استان تا 10 تیرماه جاری 12 درصد افزایش یافته بود که به همین دلیل ساعات کاری ادارات استان نیز تغییر کرد.
از 16 تیرماه جاری ساعت کاری ادارات، دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی این استان را به ساعت 6 و 15 دقیقه تا 13 و 45 دقیقه تغییر یافته است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.