به گزارش ایرنا، ایرنیا کرنیاک شامگاه سه شنبه در نشست مشترک مدیران استان کرمان با هیات دیپلماتیک و سفرای کشورهای مجارستان، انگلستان، اندونزی، لهستان، استرالیا، فرانسه، آلمان، دانمارک، نیجریه، نروژ و فنلاند افزود: این سفرها با هیات های دیپلماتیک از سال 2008 آغاز شده و این بازدیدها برای این گروهها جالب است.
وی بیان کرد: فرصت ویژه ای برای تمامی اعضای این هیات ایجاد شده که به شخصه شاهد خدمات بسیار خوب ایران و استان کرمان به پناهندگان باشند.
وی اظهارداشت: با خدمات بسیار خوبی در استان کرمان برای مهاجرین و اتباع خارجی انجام می شود می توان متوجه شد که در کشور چه خدمت گسترده ای به این افراد ارائه می شود.
وی عنوان کرد: فرصت مناسبی است که این خدمات ارزنده را ببنند و نیز نیازهای آنان را از نزدیک مشاهده کنند.
وی از همکاری بسیار خوب بین کمیساریا و ایران تقدیر کرد و گفت: امروز برنامه بسیار فشرده ای داشته ایم و از صبح زود آغاز شده است و فرصتی بوده که پروژه های متعددی را در کرمان و رفسنجان مشاهده کنیم.
کرنیاک افزود: انتظار داریم پس از این بازدید حمایت های بیشتری از جامعه بین المللی دریافت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کمیسر عالی سازمان امور پناهندگان سازمان ملل نیز درمهرماه و آبان ماه بازدیدهایی از ایران، افغانستان و پاکستان خواهند داشت و این بازدید قبل از نشست ژنو خواهد بود.
هیات های دیپلماتیک 11 کشور و آژانس های سازمان ملل متحد در ایران شامگاه دوشنبه وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شدند.
این هیات در سفر 2 روزه به استان کرمان از کارگاه های آموزشی و مراکز مختلف پناهندگان مستقر در شهرستان های کرمان و رفسنجان بازدید می کنند.
بیش از 300 هزار نفر از اتباع خارجی در استان کرمان اقامت دارند که اکثریت آنها از اتباع کشور افغانستان هستند.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.