به گزارش ایرنا، این سالن ورزشی که با زیربنای یکهزار و 400متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع ساخته شده 6میلیارد ریال هزینهدر برداشته است .
این سالن شامل بخشهای فوتسال، والیبال، بسکتبال و رشته های رزمی و آمادگی جسمانی است .
با افتتاح این سالن ورزشی چند منظوره سرانه ی ورزشی کارگران شهرستان راور به طور چشمگیری افزایش یافت.
بصورت هم زمان 17 طرح در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان با دستور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و کلنگ زنی می شود.
بازدید از چند طرح عمرانی و خدماتی و شرکت در جلسه شورای اداری استان کرمان، ارتقای هتلینگ بیمارستان شهید غرضی سیرجان و افتتاح بخش جراحی قلب باز بیمارستان پیامبر اعظم (ص) از دیگر برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان است.
افتتاح مراکز خدمات بهزیستی استقلال، روانشناختی یکهزار و 480، توانبخشی شهرستان بردسیر، کلنگ زنی مرکز اجتماعی درمانی مدار TC کرمان، کلنگ زنی مرکز خدمات بهزیستی اداری جیرفت، کلنگ زنی مرکز خدمات بهزیستی اداری رفسنجان، افتتاح بخشی از پروژه نوسازی و مقاوم سازی شیر خوارگاه مادر کرمان، افتتاح بخشی از پروژه نوسازی و مقاوم سازی مرکز معلولین شهید فیاض بخش نیز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود.
همچنین افتتاح ساختمان اداری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بردسیر، افتتاح سالن ورزشی چند منظوره کارگران راور، افتتاح طرح های مجموعه ورزشی و استخر سعید در کرمان، مجموعه ورزشی و استخر صالحی در سیرجان، مجتمع عالی ورزشی در کرمان و مجموعه ورزشی آلپ، افتتاح اداره شهرستان بافت از طریق ویدئو کنفرانس نیز در این سفر 2 روزه بوسیله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود.
سفر رئیس جمهوری به اتفاق معاونان و تعدادی از وزیران کابینه، دومین سفر استانی رئیس جمهوری در دولت دوازدهم است که به مقصد استان کرمان انجام شده است.
بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این سفر با ورود ریاست جمهوری و هیات همراه به فرودگاه سیرجان آغاز شده و پس از برگزاری آئین استقبال رسمی، ریاست جمهوری در استادیوم ورزشی تختی با مردم استان و سیرجان دیدار و گفت و گو داشت.
رئیس جمهوری در ادامه این سفر در شورای اداری استان حضور خواهد یافت و پس از آن در نشست خبری با اصحاب رسانه، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خبرگزاریها و نشریات استان خواهند بود.
جمعی از وزرا در این سفر به نمایندگی از رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان های استان کرمان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم، طرح های مختلفی را نیز افتتاح و کلنگ زنی می کنند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.