مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از سفر یک‌روزه فریبا محمدیان، معاون ورزش بانوان وزارت‌ورزش و جوانان به استان‌کرمان در سوم بهمن‌جاری خبر داد.

محمدتقی امیری خراسانی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: افتتاحیه جشنواره استانی فراغت بانوان با ورزش، تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان بانوان و ... از جمله برنامه‌هایی هستند که سه‌شنبه سوم بهمن با حضور وی در کرمان برگزار می‌شوند.

وی افزود: عصر سوم بهمن نیز نشست تخصصی با حضور محمدیان و مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها و نایب رییسان هیئت‌های ورزشی استان کرمان تشکیل می‌شود.

امیری خراسانی به جشنواره استانی فراغت بانوان با ورزش اشاره و تصریح کرد: بانوان به عنوان محور اصلی خانه، مروج خوبی برای خانواده‌ها به شمار می‌روند و در واقع حضور آنها سبب داشتن خانواده‌ای سالم و در نتیجه جامعه‌ای سالم خواهد بود.

وی یادآور شد: جشنواره استانی فراغت بانوان با ورزش به مناسبت دهه مبارک فجر و ولادت حضرت زینب(س) با حضور ورزشکارانی از سراسر استان و کارکنان ادارات با رویکرد توسعه ورزش همگانی در خانواده‌ها برگزارمی‌شود.

امیری‌خراسانی زمان برگزاری این جشنواره را 3 و 4 بهمن‌جاری در محل مجتمع ورزشی سعادت کرمان عنوان کرد و یادآور شد: این جشنواره در قالب ورزش‌های تفریحی-سنتی در گروه‌های سه نفره در رشته‌هایی چون دارت، بدمینتون، بسکتبال، لی لی، یه قل دو قل، طناب زنی و ... به‌صورت ایستگاهی و گروهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.