حیدرعلی کامیاب کلانتری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این گزارش، صحنه هایی از ورزشگاه پارس به تصویر کشیده شد که با واقعیت های امروز این ورزشگاه فاصله بسیار دارد.
وی اظهار کرد: نشان دادن تصویر کارگری که با گاری در حال کار است مربوط به گذشته است، چرا که در این ورزشگاه کارهای ساخت و ساز فاز اصلی که زمین چمن و سکوی تماشاگران است به پایان رسیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به بازدید روز شنبه 20 آبان ماه استاندار فارس از ورزشگاه پارس گفت: آقای تبادار استاندار فارس در این بازدید دستور احداث سالن های چند رشته ورزشی دیگر در این ورزشگاه را صادر کرد و باید توجه داشت که احداث این سالن های جدید ارتباطی با زمین چمن فوتبال این ورزشگاه ندارد.
این مقام مسئول بیان کرد: در این ارتباط، سالن دو و میدانی و چندین سالن تخصصی رشته های مختلف در دستورکار قرار دارد و با تامین بودجه آن نیز ساخت و ساز آنها آغاز و در زمان بهره برداری از این بخش های جدید، این ورزشگاه به یک دهکده المپیکی تبدیل می شود.
کامیاب کلانتری درباره انتقادها درباره انجام نشدن بازی در زمین چمن فوتبال ورزشگاه پارس نیز گفت: بازی کردن در زمین چمن فوتبال این ورزشگاه مشروط به صدور مجوز از سوی شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان، مجری این طرح بزرگ است.
وی ادامه داد: تنها در صورت مقاوم شدن چمن، این ورزشگاه می تواند میزبان رقابت های فوتبال باشد چرا که دوست نداریم سرنوشت چمن این ورزشگاه به سرنوشت ورزشگاه های غدیر اهواز و حافظیه شیراز در اثر شتاب در برگزاری مسابقات فوتبال تبدیل شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: در 6 ماه گذشته چندین ورزشگاه بزرگ با قدمت زیاد در سراسر کشور و با حمایت دولت یازدهم و دوازدهم به بهره برداری رسیده است که ورزشگاه پارس شیراز یکی از این پروژه های ملی و آبرومند ایران است که می تواند میزبان بازیهای آسیایی و حتی جهانی شود.
کامیاب کلانتری با بیان این که تقویت روح امید در جامعه از ماموریت های مهم رسانه ها است، گفت: انتشار اخبار نادرست می تواند ضمن دامن زدن به نومیدی، زمینه بی اعتمادی به رسانه های ملی را نیز فراهم کند و از این رو، ضرورت دارد که رسانه ها از جمله صداوسیما به این امر بیش از پیش توجه و از سیاه نمایی درباره اقدام های دولت پرهیز کنند.
عملیات ساخت ورزشگاه پارس شیراز در جنوب این شهر و در منطقه ای به نام میانرود سال 1376 در زمینی به مساحت 48 هکتار آغاز شد.
احداث این ورزشگاه به دلیل کمبود اعتبار با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بود و سرانجام ورزشگاه پارس 31 فروردین ماه امسال در سفر رئیس جمهوری به استان فارس به بهره برداری رسید.
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.