به گزارش ایرنا رسول منعم روز پنجشنبه در آیین تجلیل از دانیال شریعتی قهرمان کشتی آزاد جوانان آسیا اظهار کرد: کشتی همدان نیاز به پایه سازی و استعدادپروری دارد و تیم جدید هیات کشتی استان نسبت به این مهم توجه جدی داشته و امیدواریم در سال های آینده شاهد درخشش بیشتر کشتی گیران در میادین ملی و بین المللی باشیم.
وی اضافه کرد: کشتی همدان از دیرباز میعادگاه بهترین های جهان و ایران بوده و انتظار ما این است که کشتی استان به جایگاه اصلی خود بازگردد.
وی با تمجید از عملکرد دانیال شریعتی کشتی گیر جوانان همدان در کسب مدال آسیایی و مجوز رقابت های جهانی گفت: امیدواریم با تلاش های بی وقفه مدیریت جدید هیات کشتی شاهد موفقیت های کشتی گیران همدانی از جمله دانیال شریعتی نیا باشیم واین کشتی گیر با حضور در المپیک آسیایی و بازی های المپیک 2020 برای ایران و استان همدان افتخار آفرینی کند.
منعم با بیان اینکه در سال جاری 70 ورزشکار از استان همدان موفق به کسب مدال های فراملی شده اند، تاکید کرد: به زودی در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از مدال آوران استان تجلیل خواهد شد.
رئیس هیات کشتی همدان نیز در این آیین با بیان اینکه دانیال شریعتی نیا مایه فخر و مباهات جامعه کشتی این استان است اظهار کرد: بدون تردید محیط گرم خانواده و حمایت پدر و مادر دانیال و زحمات مربیان در موفقیت وی دخیل بوده است.
علی رحیمی فر افزود: این کشتی گیر با برخورداری از فیزیک و فنون مناسب زمینه پیشرفت بسیار مطلوبی در عرصه کشتی دارد، اما مهمترین ویژگی وی در بعد اخلاقی است که از او علاوه بر جایگاه قهرمان ملی، پهلوان نیز ساخته است.
وی با قدردانی از توجه مدیرکل ورزش و جوانان همدان از کشتی استان و قهرمانان کشتی گفت: تجلیل از قهرمانان ارزنده فراملی کمترین اقدامی است که می توانیم انجام دهیم.
در پایان این آیین مدیرکل ورزش و جوانان و نیز رئیس هیات کشتی همدان با اهدای لوح و جایزه ارزنده از این قهرمان جوان ایران و آسیا تقدیر کردند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.