به گزارش عصر روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در این مراسم گفت: در راستای توسعه فضاهای ورزشی و استفاده جوانان و نوجوانان روستایی عملیات ساخت این زمین چمن در زمینی به مساحت یک هزار و 125متر مربع در روستای سراب کارزان آغاز شد.
بهروز حیدرزاده افزود: اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت و تکمیل این طرح ورزشی نیازمند است که امسال از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تخصیص داده شده که با توجه به این موضوع عملیات ساخت این پروژه سرعت خواهد گرفت و تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ساخت و توسعه اماکن ورزشی در مناطق محروم شده تا جائیکه در سال جاری عملیات ساخت یک مجموعه ورزشی دیگر در بخش کارزان شروع شده که هم اکنون از رشد فیزیکی 40 درصدی برخوردار است و تکمیل و بهره برداری آن در اولویت می باشد.
حیدرزاده تاکید کرد: در صورت اختصاص زمین عملیات ساخت یک مجموعه ورزشی دیگر در شهر لومار و یا روستای لرینی در شهرستان سیروان آغاز می شود و محدودیتی برای کلنگ ساخت این مجموعه وجود ندارد که این امر بیانگر اهتمام دولت تدبیر و امید به توسعه زیرساخت های ورزشی در همه مناطق است.
شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار در 65 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.