به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور  پنجشنبه شب در آیین یادواره شهدای مسجد جوادیه شهر رفسنجان یاد شهدای انقلاب و اسلام را گرامی داشت و بیان کرد: هرچه داریم به برکت خون شهدا است.

وی تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس به لشکر امام حسین (ع) شباهت دارند که برای دفاع از اسلام و  امام، دفاع از ارزش های اسلام و دیگر ارزش ها آمده بودند و آمادگی ۱۰۰ درصد را در خودشان ایجاد کرده بودند.

رمضانی پور اظهار کرد: شعار زیبای جنگ جنگ تا پیروزی امام راحل را خوشحال می کرد، امروز هم رهبر فرزانه انقلاب تأکید بر این دارند که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشید و با این روحیه دین، اسلام و انقلاب، آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام حفظ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امام سررشته دین و نظم دهنده امور مسلمین است و خیر و صلاح امت های اسلامی را می داند و عزت مندی را برای ملت به وجود می آورد گفت: امروز که از نعمت امام  و ولایت برخورداریم قدر این نعمت را بدانیم، بسیاری از  سرزمین های غیر اسلامی دعا می کنند کاش رهبری مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران  داشتیم.

رمضانی پور افزود: امام بنیاد و ریشه اسلام است و از شاخه های اسلام ناب است به واسطه امام است که نماز معنا پیدا می کند، زکات و روزه مورد قبول واقع می شود و حج قبول می شود.

۷۴۳۳/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.