به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری یزد، محمود زمانی قمی در بخشی از پیام نوشت: این قیام در چهلمین روز شهدای قیام مردم تبریز با هدایت های شجاعانه استوانه انقلاب و یار صدیق امام راحل (ره)، شهید آیت الله صدوقی، افق های روشنی را برای استقرار حکومت مردم سالاری دینی و مبتنی بر آرمانهای مترقی اسلام ناب محمدی(ص) ترسیم کرد.
وی اضافه کرد: قیام یادشده پیام ‌آور رادمردی، رشادت و پایداری مردم یزد شد که با تداوم قیام های مردمی در کشور، سرانجام به برکت خون مطهر شهدای گرانقدر، در 22 بهمن به بار نشست و ایران را به سمت قله های عزت و اقتدار هدایت کرد.
وی تاکید کرد: تقارن مناسب ‌های 10و 12 فروردین، تداعی کننده نقش بی ‌بدیل فداکاری و جانفشانی سروهای آزادی و عزیزترین فرزندان این سرزمین در تحقق آرمان الهی ملت رشید ایران که همان 'جمهوری اسلامی' است، می باشد؛ شهدایی که با نثار جان عزیز خویش برای استقرار نظام کوشیدند و فداکارانه این میراث گرانبها را پاس داشته ‌اند.
استاندار یزد با تبریک ولادت حضرت علی(ع)، بزرگداشت روز جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد شهدای دهم فروردین مردم یزد ، از مردم دعوت کرد، با حضور گسترده خود در مراسمی که فردا( پنجشنبه) در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود بار دیگر با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق کنند.
مردم یزد دهم فروردین 1357 به مناسبت چهلم قیام مردم تبریز و در اعتراض به رژیم ستم شاهی به خیابان ها آمدند و چهار شهید به نامهای رضا نامداری، شهریار مرادی، مهدی قدکفرشان و حسین پارساییان تقدیم اسلام و انقلاب کردند.
7532 /2047/
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.