یکی از استادان حوزه علمیه قم در این یادواره گفت: شهدای انقلاب اسلامی به خاطر تحقق حاکمیت دین و ارزش های الهی در کشور از جانشان گذشتند و باید همواره فرهنگ ایثار و فداکاری در بین مردم و جوانان زنده بماند.
حجت الاسلام ابوالفضل صابری اراکی افزود: عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران به برکت خون شهیدان و فداکاری دلسوزان نظام در 40 سال گذشته است و باید همواره در مسیر دین و ارزش ها حرکت کرد.
وی ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی مدیون تمام فداکارانی است که به رغم توطئه های مختلف استکبار جهانی با ولایتمداری و هوشیاری ، تمام توطئه های آنها را خنثی و برای سرفرازی کشور از هستی خود گذشتند.
این استاد حوزه به ویژگی شهدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ویژگی مهم شهدای انقلاب ما نسبت به شهدای دیگر کشورها در عالم این است که آنان برای تحقق دین و ارزش های معنوی فداکاری کردند و به آرزوی خود رسیدند.
صابری اراکی گفت: مردم و بخصوص جوانان کشور اسلامی ما باید همواره الگوی واقعی خود را شهیدان قرار دهند که عزت و اقتدار این ملت در برابر دشمنان وابسته به حفظ ارزش ها و فرهنگ اسلام ناب محمدی است.
وی در ادامه خطاب به مسئولان تصریح کرد: وجود مفاسد اقتصادی و بانکداری غیر اسلامی در کشور زیبنده نظام و مردم نیست و اگر مدیران در قول و عمل برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری بکوشند مشکلات حل می شود.
استاد حوزه علمیه قم به اهمیت برنامه سازی توسط صدا و سیما و رسانه ها اشاره کرد و گفت: برنامه های تولیدی توسط رسانه ها و صدا و سیما باید بر اساس ارزش های نظام ، معارف دینی و مورد نیاز کشور باشد که نقش الگویی دارد.
صابری اراکی از اینکه صدا و سیما در برخی برنامه ها از بازیگران و ورزشکارانی دعوت می‌ کند که ارزش‌های دینی مردم و انقلاب اسلامی را زیرپا می گذارند و با عکس گرفتن در کنار حیوانات و گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی به دنبال ترویج سبک زندگی مادیگرا و غربی در جامعه هستند، انتقاد کرد.
چهارمین یادواره 22 شهید انقلاب در یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ، مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.