محمود زمانی قمی، چهارشنبه شب در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان، افزود: مسئولان باید بیشتر با زبان نسل سومی‌ها آشنا شوند و با گفت و گو با آنها در انتقال مفاهیم نظام اسلامی تلاش کنند.
وی ادامه داد: نهادهای فرهنگی ، مذهبی و مردمی باید بیش از گذشته در برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب مشارکت کنند و نباید تنها به نهادهای دولتی تکیه کرد.
استاندار یزد تصریح کر: باید زمینه را برای حضور و جلب مشارکت فعالانه تشکل های مردمی و تمام سازمان‌های مردم‌ نهاد در اجرای برنامه های مختلف سالگرد پیروزی انقلاب فراهم کرد.
به گفته زمانی قمی، انقلاب ایران وارد چهلمین ‌سال خود شد، باید رفتار دوستداران آن نیز به بلوغ رسیده باشد، باید با همدلی در راستای تحقق اهداف نظام گام بردارشته شود.
استاندار یزد با بیان اینکه مردم همیشه با صداقت ها و رفتارهای خوب پاسخ شایسته می‌دهند، به اهمیت برخورد مناسب با همگان و همچنین رسیدگی به مسائل آنها را مورد تاکید قرار داد.
زمانی قمی به ثمره انقلاب ایران که 22بهمن سال 1357به رهبری حضرت امام (ره) و با حضور گسترده مردم به پیروزی رسید، اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون انقلاب دستاورد های بسیار بزرگی کسب کرد که باید به مردم ارائه شود،به‌ رغم همه عظمت‌ها ، اشتباهاتی هم وجود دارد، باید صادقانه آن را پذیرفت و نسبت به رفع آن تلاش شود.
جشن های چهلمین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور از 12 بهمن ماه با بیش از 2 هزار برنامه در 10شهرستان استان یزد آغاز می شود و تا 22بهمن ماه ادامه دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.