به گزارش ایرنا از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گویی با اشاره به اینکه طرح مهدی یاور سال در سه سال گذشته به صورت مستمر اجرا شده است، اظهار کرد: در این سه سال به ترتیب «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، «شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه، «سردار حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس» فرمانده حشدالشعبی عراق به عنوان مهدی یاور سال انتخاب شدند و از آنها در گردهمایی بزرگ منتظران در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.
وی ادامه داد: انتخاب مهدی یاور در سال چهارم طی فراخوانی مردمی و از نهم ربیع الاول سال گذشته امکان ثبت پیشنهاد مهدی یاور توسط مردم در سایت مسجد مقدس جمکران مهیا و تعداد قابل توجهی از پیشنهادها برای این موضوع دریافت شد.
وی افزود: در مجموع با عنایت به تحولات کشور بحرین و مجاهدت‌های آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور برای مبارزه با جنایت های آل خلیفه، این عالم مجاهد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از ایشان به عنوان ستاره‌ای در آسمان تشیع یاد کردند به عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران انتخاب شد.
هاشمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: از این شخصیت انقلابی و روحانی والامقام در جشن بزرگ نیمه شعبان در شب ولادت حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران با اهداء تندیس «کلمه الباقیه» تجلیل خواهد شد.
«احمد قاسم درازی بحرانی» معروف به «شیخ عیسی قاسم»؛ عالم برجسته شیعه، رهبر شیعیان بحرین و رهبر معنوی انقلاب این کشور است.
بحرین از 14 فوریه 2011 صحنه انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است و مردم این کشور خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کارآمدن دولتی منتخب در کشورشان هستند.
1175 / 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.