به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اظهار داشت: دستگاه قضایی نیز علی رغم اقدامات و خدمات مهمی که در کشور انجام داده باید همواره قاطعانه عاقلانه دقیق و انقلابی با مفاسد برخورد کند.
وی افزود: اگر در کشور فساد اقتصادی وجود دارد قطعا مردم خواهان برخورد انقلابی با افراد به اصطلاح دانه درشت هستند از طرفی ممکن است اشکالاتی هم در برخورد با این افراد وجود داشته باشد اما تخریب و تضعیف دستگاه قضا به صلاح انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت:گرانی و افزایش قیمت ها بر زندگی مردم فشار عجیبی آورده است لذا دولت به کمک اصناف باید فکری به حال این مسئله مهم کنند و با همه توان خود به میدان بیایند.
وی به اهمیت نقش بازار و اصناف در مهار گرانی اشاره کرد و گفت: بازاریان همواره مورد اعتماد مردم هستند آنچنان که در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی نیز بازوان نهضت اسلامی بودند و امروز هم مسئولیشان در مورد تحریم های اقتصادی میتواند بسیار موثر باشند.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: امروز اصناف و بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند اما متاسفانه عده ای فرصت طلب هم به مسئله گرانی ها دامن می زنند لذا باید دولت در این خصوص فکری کند و همواره خدا را در نظر بگیرند و آنچنان که جنگ را پشت سر گذاشتیم این را هم می گذاریم اما چه خوب است که با هکاری و همدلی جمعی این مسئله نیز پایان یابد.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: در همین مسابقه اخیر فوتبال در مقابل اسپانیا شکست خوردیم اما تلاش ورزشکاران موجب تشکر رهبر انقلاب و مردم از آنها شد و البته دولت هم باید همینگونه عمل کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در فراز دیگری از خطبه ها گفت: متاسفانه این هفته شاهد نامه ننگین و ذلت بار یکصد فتنه گر به ترامپ بودیم که جای تاسف بسیار دارد زیرا ترامپ مستقیما به مردم اهانت می کند اما عده ای وطن فروش عاجزانه درخواست مذاکره می کنند.
آیت الله میرعمادی افزود: اغلب اینها که سابقه فتنه گری، فعالیت های ضددینی و تجربه زندان دارند با نگارش این نامه چهره واقعی خود را به مردم نشان دادند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام(ره) نیز اشاره کرد و گفت: این سازمان مسئولیت هدایت فکری و معنوی جامعه را بر عهده دارد لذا رسالت بسیار سنگینی برعهده دارد.
وی ادامه داد: استفاده دشمن از تبلیعات روانی و ایجاد شبهه در جامعه و بمباران تبلیغاتی رسالت سنگین این نهاد را نشان می دهد لذا امروز باید با موقعیت شناسی و مخاطب شناسی و با استفاده از شیوه های نوین تبلیغ در حوزه های مذهبی تلاش بیشتری انجام دهیم و این مهم با وجود افراد توانمند و کوشا میسر است
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب بقاع متبرک چهار امام معصوم توسط وهابیون افزود: این سند مظلومیت شیعه و نشان دهنده ارتجاعی و استعماری بودن سیاست های آل سعود است البته جای تعجب نیست چون آنها از نسل بنی امیه هستند از این رو از خدا می خواهیم که با نابودی آل سعود مظلومیت اهل بقیع از بین برود.
آیت الله میرعمادی به سالروز ترور رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه سال 60 در مسجد ابوذر اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب ذخیره ای الهی برای حفظ انقلاب و پاسداری از خون شهیدان است لذا پیشنهاد می کنم در روز چهارشنبه هفته جاری مردم با حضور در مساجد برای سلامتی ایشان سجده شکر بجای بیاورند.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.