آیت الله غیاث الدین محمدی روز دوشنبه در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی همدان اظهار کرد: دانشگاه ها نقش راهبردی در آگاه سازی نسل امروز از وقایع و ارزش های انقلاب دارند و انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل دانشجو حایز اهمیت است.
وی با اشاره به نقش مهم انقلاب اسلامی در پیشرفت های ایجاد شده در کشور گفت: انقلاب تحولات عظیمی در کشور ایجاد کرد اما متاسفانه عده ای به جای اینکه پیشرفت‌های داخلی و خارجی نظام اسلامی را مشاهده و تمجید کنند همواره به دنیال نقد و ایراد گرفتن از انقلاب هستند.
وی بیان کرد: امروزه ایران با توسعه و دست یابی به دستاوردهای پیشرفته یکی از مستقل ترین کشورهای جهان به شمار می رود و به برکت خون شهدا و تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی همچنان جزیره ثبات منطقه است.
امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب مهمترین رسالت مردم و مسئولان است و با توجه به توطئه های دشمن به ویژه در کیان خانواده و نیز فضای مجازی باید نسبت به این دسیسه ها هوشیار باشیم چرا که هدف اصلی دشمن براندازی نظام و انقلاب است.
وی افزود: دشمن می کوشد تا به هر نحوی به کشور ضربه بزند و علاوه بر تحریم های اقتصادی، تلاش می کند تا در فضای مجازی با توهین، تهمت و افترا، منکرات را ترویج بدهد.
وی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان باید برای پیشرفت داخلی بیشتر تلاش کنند تا بتوانیم به قدرت علمی جهان تبدیل شویم.
وی افزود: صنعتگران ایرانی نیز نباید به توان فعلی اکتفا کنند بلکه پیشرفت کشورمان به معنای پیشرفت انقلاب و اسلام است و فعالیت در راستای پیشرفت علمی و صنعتی بک وظیفه دینی به شمار می‌ رود.
وی خواستار مشارکت گسترده مردم در برنامه های ایام دهه مبارک فجر شد و افزود: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی لیالی قدر انقلاب است و بر همین اساس سال های گذشته آیین های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شد که امسال تصمیم بر این گرفته شد که مراسم گرامیداشت دهه فجر در مساجد شهر و به صورت مردمی اجرا شود.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.