استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی 12 هزار شهید برای دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری در جلسه افتتاح موزه دفاع مقدس که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد اظهار کرد: آذربایجان غربی جزو استان هایی است که قبل از شروع جنگ تحمیلی در جریان جنگ قرار گرفته بود و 12 هزار شهید برای دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

وی در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در سال 77 برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب موزه دفاع مقدس کلنگ زنی شده و در سال 93 به اتمام رسید.

وی افزود: از سال 93 اقداماتی برای بهره برداری موزه شروع شد و در سال 95 به اتمام رسیده که امسال همزمان با دهه فجر این موزه به بهره برداری رسیده است که در آینده نزدیک مردم می توانند از آن بازدید کنند.

همچنین حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: انقلاب اسلامی سبب پراکنده شدن ایمان و اعتقاد در سطح جامعه شد و مردم با مبانی قرآن و اسلام آشنا شدند.

وی افزود: تاثیر انقلاب نه تنها به کشور ایران محدود نشد بلکه به تمام جهان گسترش یافت و تمام مردم جهان از ثمرات آن بهره مند شدند.

به گزارش ایسنا؛ مراسم افتتاح موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی همزمان با ۹ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس و پخش زنده و سخنرانی استاندار برگزار شد و از تمبر مراسم افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان غربی رونمایی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.