به گزارش ایرنا ، سردار ابوالفضل شکارچی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر که در روستای باغخواص از توابع بخش مرکزی ورامین برگزار شد اظهار کرد: مردم ایران در انقلاب اسلامی خود ، شعار استقلال ، آزادی جمهوری اسلامی را به عنوان پر معنا ترین جمله تاریخ انقلاب فریاد زدند ، شعاری که هیچ دولت استکباری آن را بر نمی تابد.
وی افزود : دشمنان نظام به خوبی می دانند که حرکت در مسیر این شعار ، دست آن ها را از منابع مادی ملت های مظلوم جهان کوتاه می کند به این دلیل همواره تلاش دارند که این شعار از جامعه ایران اسلامی حذف شود.
وی بیان کرد:مردم ایران با انقلاب خود ، نظامی را مستقر کرد که ظلم و ستمکاری را برنتابید و بر سرآرمان های انقلابی و اسلامی خود ایستاد و به این دلیل محور اصلی اتکاء مستضعفین جهان گردید.
شکارچی گفت: ایستادگی مردم ایران بر آرمان های خود چنان اقتداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی عطا کرده که جنگ تحمیلی ، تهدید ، تحریم و فشارهای سیاسی نیز نتوانسته ذره ای در آن خلل وارد کند و روز به روز به عظمت آن افزوده می شود.
وی با بیان این که دشمن ، همواره در صدد دشمنی و کینه توزی است اظهار کرد: طبیعت دشمن ، بدخواهی و طراحی توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، هر چند که دشمنان نظام حتی شجاعت نزدیک شدن به آب های خلیج فارس را ندارند ولی در ذات خویش تلاش دارند که این نظام الهی را از پای درآورند.
معاون عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح افزود : امروز به برکت ایستادگی و تکیه بر توان داخلی به پیشرفت های عظیمی در عرصه های مختلف دست یافته ایم ، مردم ایران به دلیل آن که سال ها وابسته به کشورهای بیگانه بودند حتی توان ساخت یک نارنجک نداشتند ولی امروز به قدرتی دست یافته اند که موشک های پیشرفته ساخته و از تمامیت اراضی خود دفاع می کنند.
وی یکی از توطئه های اصلی دشمن علیه ایران اسلامی را ایجاد انحراف در انقلاب یاد کرد و افزود : اگر کسی با کلام و رفتار خود به توطئه دشمن در ایجاد انحراف در انقلاب کمک کند ، به آرمان های امام و خون شهیدان خیانت کرده است.
این مقام عالی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی بر سه اصل اسلام ناب محمدی ، ولایت فقیه و پشتوانه مردمی بنا شده و استمرار حرکت آن به سمت پیشرفت و تعالی ، در سایه حضور این سه اصل در کنار یکدیگر است.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.