به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز شنبه در نشست شورای اداری استان زنجان افزود: بی تقوایی فقط نماز نخواندن و روزه نگرفتن نیست, گاه گناهانی را مرتکب می شویم که عین بی تقوایی و بی انصافی هستند.
وی یادآورشد: سوء استفاده، کم کاری، رشوه، توهین به ارباب رجوع، حق کشی نسبت به افراد و بی اعتنایی نسبت به حقوق دیگران عین بی تقوایی و از گناهان نابخشودنی است.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: هر یک از مدیران در جایگاهی که قرار گرفته اند باید این موارد را رعایت کنند و اگر نمی توانند، کنار بکشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: مدیران متوجه باشند که تعدادی از کارکنان مجموعه آنان از زیر کار در می روند که علت بخشی از آن به مسئول کنونی یا مدیر قبلی است.
وی خاطر نشان کرد: نظارت مستمر و کنترل جامع مدیران بر عملکرد کارکنان می تواند مانع از وقوع تخلف با کم کاری شود.
حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: رسیدگی به نیازهای مردم و ارباب رجوع از مطالبات جدی است و نظارت همه مدیران را می طلبد تا به شکل مستمر در صحنه حضور داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر لزوم توجه مدیران به موضوع نماز و نمازخوانی به جماعت تاکید کرد و بزرگترین مسئولیت مدیران را توجه به اقامه نماز برشمرد.
وی اعلام کرد: بیش از 85 درصد از اداره های این استان در ارتباط با نماز جماعت در رتبه خوب و ممتاز قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان هم در این نشست به موفقیت این دانشگاه در درمان سکته حاد مغزی و کسب مقام نخست دانشگاه زنجان در کشور اشاره کرد و گفت: بیماری های قلبی و عروقی و سکته مغزی دو عامل اصلی مرگ و میر طی سال های گذشته در سطح جهان محسوب می شوند.
دکتر پرویز قزلباش ادامه داد: بر اثر سکته حاد مغزی، 30 درصد افراد مبتلا قادر به راه رفتن بدون کمک نیستند و 70 درصد هم شغل خود را از دست می دهند.
وی کلید درمان این بیماری را اقدام سریع در انتقال فرد مبتلا به بیمارستان برشمرد و افزود: در صورت اقدام به موقع، می توان تمام علائم سکته مغزی را در فرد مبتلا تا حد امکان کاهش داد و این بیماری را درمان کرد.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.