به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین، یادآور شد: در اهمیت امنیت درمی یابیم که در قران نیز این مولفه از دغدغه های مهم پیامبران الهی بوده است.
وی در ادامه، ریشه ایمان را در امنیت دانست و ادامه داد: هر انسان مومنی تا آن زمان مومن باقی می ماند که خود را در امنیت الهی ببیند و از این رو این دسته از افراد باید پاسدار امنیت و عامل ایجاد آن باشند.
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه ریشه امنیت در قرآن کریم، ایمان و فطرت انسانی است که این مساله در نهایت منجر به امنیت جهانی نیز می شود، اضافه کرد: آینده جهان با امنیت پایدار، حقیقی و الهی شکل می گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، ریشه ناامنی را در تاریکی و جهل دانست و افزود: به همین خاطر است که خداوند بندگان خود را همواره از تاریکی به سمت نور هدایت می کند.
وی با بیان اینکه کافران همیشه درصدد خاموش کردن نور هستند تابرای جهانیان ناامنی ایجاد کنند،افزود: منافع این عده با علم و دانش و بصیرت مردم به مخاطره می بینند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: امروز در جهان ما شاهد جنگ بین نور و ظلم و ایمان و کفر هستیم، از این رو سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسدار امنیت در جامعه هستند و همواره نیز از خداوند می خواهیم تا بر توفیقات آنان بیافزاید.
در پایان صبحگاه مشترک استان قزوین تعدادی از خانواده های معزز شاهد، جانباز، ایثارگر، چهره های ماندگار، بازنشستگان ناجا، فرماندها و کارکتان نیروی انتظامی مورد تجلیل قرار گرفتند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.