به گزارش ایرنا؛ دکتر شهریار مستوفی روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی طراحی پیام و تولید رسانه های آموزشی با حضور کارشناسان نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت های غذا و دارو قطب سوم کشور در سرسرای جلسات معاونت غذا و دارو افزود: رسانه های آموزشی در حوزه سلامت دارای نقشی مهم و کلیدی هستند.
او تاکید کرد: با توجه به گسترش فناوری اطلاعات و پیشرفتی که در رسانه های جمعی صورت گرفته است باید بازنگری اساسی در تولید محتوای آموزشی و تبلیغاتی در حوزه سلامت انجام گیرد.
وی افزود: امروزه به خاطر دسترسی مردم به اینترنت شاهد بمباران اطلاعاتی در رسانه های جمعی بخصوص فضای مجازی در خصوص مسائل بهداشتی، تغذیه و حتی درمان هستیم که بسیاری از این اطلاعات مردم را به گمراهی می کشانند و این در حالی است که اغلب مردم از دسترسی به این اطلاعات (اطلاعات پزشکی آنلاین) رضایت دارند.
وی افزود: ما در بحث تولید رسانه باید مخاطبان را بشناسیم و هدف را به درستی مشخص کنیم و با پیش آزمون و پس آزمون تاثیرگذاری پیام را بررسی کنیم.
مستوفی گفت: ما به عنوان متولیان سلامت وظیفه داریم فرهنگ سلامت مردم را ارتقا دهیم و بهترین راه برای رسیدن به این هدف آموزش از طریق رسانه های مختلف و متنوع است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.