به گزارش خبرنگاران ایرنا، مردم مسلمان و مرزدار استان کرمانشاه در این هوای سرد زمستانی بار دیگر به خیابان ها آمده اند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حراست از انقلاب اسلامی بیفزایند.
مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال از ساعت 9 و 30 دقیقه در 31 شهر و ده ها دهستان و صدها روستای استان کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم در حالی که پرچم غرورآفرین جمهوری اسلامی را دست دارند و شعارهای '22 بهمن یوم الله است یوم الله است و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل' آغاز شده است.
برادران و خواهران اهل تشیع، اهل سنت و اهل حق استان کرمانشاه در حالی که پلاکارد نوشته هایی در حمایت از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دست دارند، آمده اند تا بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی بکشند.
حضور جوانان و نوجوانان، ورزشکاران و دیگر اقشار مختلف مردم همچون عشایر غیور استان کرمانشاه به مراسم امسال جلوه خاصی داده است.
مردم زلزله زده شهرستان های غربی استان کرمانشاه نیز همچون دیگر نقاط کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری گسترده و پرشور همچون سالهای گذشته دارند.
راهپیمایی مردم کرمانشاه دقایقی قبل از مقابل مسجد جامع آغاز شده و قرار است راهپیمایان در چهار راه بسیج این شهر گرد هم آیند و آیین جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه برگزار کنند.
سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه یکی از وزرای کابینه دوازدهم دولت تدبیر و امید است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون جمعیت دارای 31 شهر و 2 هزار و 600 روستا است.
8066 انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.