به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین، در این اطلاعیه آمده است: راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد‌، ملت ما آگاهانه چون همیشه همراه و پشتیبان نظام اسلامی و خاموش کننده آتش فتنه‌ها و آشوبها در کشور است، لذا شایسته است مسئولان و مدیران نظام اسلامی قدرت و عظمت پایه‌های مردمی نظام اسلامی را درک کنند و عمیقاً و مجدّانه در مسیر خدمت به این مردم انقلابی گام بردارند و این ملت فداکار را در مسیر عزت و اقتدار همراهی کنند.
اطلاعیه ادامه یافته است: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از الطاف و نصرت‌های الهی بود که خداوند نصیب ملت ایران کرد «ذلِکَ فَضلُ اللَّهِ یُؤتیهِ مَن یَشاءُ». این انقلاب بزرگ امروز در حالی وارد چهل سالگی خود می‌شود که مسیری پر عزت و سرشار از اقتدار را پیموده است. سربلندی امروز ما نتیجه و پاداش عهد و پیمانی است که با خدا و رسول خدا برای نصرت دین الهی بسته بودیم و پیروزی انقلاب اسلامی اجر عظیم الهی به وفا‌داری ملت مسلمان ایران است.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: علی‌رغم تمام دشمنی‌ها، کلمه‌ طیّبه نظام جمهوری اسلامی هر روز ریشه‌دار‌تر و ثمر‌بخش‌تر می‌شود‌، اما توطئه دشمنان متوقف نشده و همچنان ادامه دارد. کمترین سستی و اهمالی می‌تواند دشمن غدّار را به طمع اندازد تا با حیله و ترفندی جدید و نقابی دیگر پایه‌های قدرت نظام را نشانه بگیرد.
اطلاعیه ادامه یافته است: لذا لازم است با حفظ انگیزه‌های دینی و توجه به جوانان پُرانگیزه و مؤمن، به تقویت اقتدار درونی کشور بپردازیم و تا زمانی که ساخت درونی این نظام برپایه دین، مردم و ارزشهای الهی است، هیچ قدرتی توان ضربه زدن به این بنای پولادین را نخواهد داشت.اجرای احکام دین، عدالت خواهی و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض از اهداف و شعار‌های ارزشمند انقلاب اسلامی بودند که برای حفظ انقلاب باید این شعار‌ها را حفظ کرد و نگذاشت هیچ‌گونه انحرافی از صراط مستقیم انقلاب اسلامی صورت بگیرد.
در این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و مقام و منزلت بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) و شهدای گرانقدر نهضت اسلامی اعلام می‌دارد: مدیریت الهی و سکان‌داری امام راحل و پس از ایشان حضرت‌آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای‌«مدظله العالی» در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) قدرت حقیقی اسلام ناب را به صحنه آورده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: این نیروی قدرتمند همچنان برای مبارزه‌ای بی‌امان با استکبار جهانی در میدان حضور دارد و تا پایان ظلم و ستم به این مبارزه ادامه خواهد داد. عمر با عزت انقلاب اسلامی نشان می‌دهد ولایت فقیه چه نقش عظیمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی داشته است و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای‌«مدظله العالی» در مدیریت بحران‌ها و چالش‌های پیش روی جمهوری اسلامی، اکنون ایران را به یک قطب قدرتمند و تاثیر‌گذار در تحولات جهانی تبدیل کرده است.
اطلاعیه حاکیست:شکست فتنه داعش در سوریه و عراق، نشر و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در بین مسلمانان و کشور‌های اسلامی، ودر داخل راهبرد‌های کلان و عمیق معظم‌له در پیشبرد اقتدار درونی‌، تقویت باوردینی‌، بصیرت انقلابی، عدالت‌، اقتصاد و معیشت مردم و در عرصه‌ی پیشرفت‌های علمی، فناوری، نظامی، دفاعی همه از ثمرات ولایت فقیه و نظام اسلامی است.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- مسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.