به گزارش ایرنا، نصرالله شفیعی روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر افزود: در برخی از روستاهای استان برای نخستین بار است که راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود.
وی بیان کرد: این راهپیمایی در عمده شهرها و روستاها از ساعت 9 صبح آغاز می شود که سخنرانی راهپیمایی مرکز استان نیز آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران است.
شفیعی افزود: راهپیمایی شهر بوشهر از ساعت 9 از مقابل بسیج مرکزی تا میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد:پیش بینی می شود با گذشته نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران ملت با قدرشناسی از این انقلاب و همچنین پاسخ به یاوه گویی های دشمنان امسال با شکوه و شور بیشتری این راهپیمایی را برگزار کنند.
وی افزود: درشب 22 بهمن نیز دراقصی نقاط استان بوشهر بانگ الله اکبر بر پشت بام مساجد، حسینیه ها و منازل به یاد شب های پیروزی انقلاب طنین انداز می شود.
شفیعی بااشاره به برنامه نور افشانی دربوشهر یادآورشد: با کمک ستاد نیروهای مسلح بعنوان یکی از کمیته های 22 گانه بزرگداشت دهه فجر در پارک شغاب و در میدان شهید رئیسعلی دلواری نیز توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر بوشهر نورافشانی برگزار می شود.
وی ادامه داد: ملت ایران هزینه های زیادی را برای انقلاب اسلامی در قبال دشمنان پرداخت کرده که بدون شک انقلاب اسلامی در پرتو این هزینه کردها به سرمنزل مقصود خود می رسد.
شفیعی افزود: هر چند برخی با سیاه نمایی ایجاد یاس و ناامیدی را درکشور دنبال می کنند ولی ملت بیدار و بصیر ایران همچون گذشته باحضور پررنگ خود در راهیپمایی سالروز بزرگداشت پیروی انقلاب اسلامی ایران این توطئه ها را نقش برآب می کند.
وی اظهار کرد: ناآرامی های دی ماه امسال نشان داد دشمن همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است که ملت در 22 بهمن با برگزاری راهپیمایی باشکوه بار دیگر انزجار خود را از ایادی استکبار و دشمنان قسم خورده این آب و خاک فریاد خواهند زد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.